Usługi dodane
Rzeczywisty koszt posiadania (TCO) platformy programowej w firmie jest silnie uzależniony od jakości świadczonych z nią usług. Każdy użytkownik w firmie dobrze wie, że nawet najlepszy produkt pozbawiony odpowiedniego wsparcia może generować wysokie koszty pośrednie. Istotne czynniki takie jak czas poświęcony na wdrożenie użytkownika do wykorzystania produktu, wsparcie handlowe i techniczne oraz jakość obsługi, nawet jeśli nie są bezpośrednio połączone z produktem (wsparcie klienta), stanowią niezwykle istotną wartość dodaną każdego oprogramowania. Tak budowana relacja pomiędzy Dostawcą a Użytkownikiem oprogramowania może zostać nazwana Partnerstwem. Movicon™11 został zaprojektowany z zachowaniem równowagi pomiędzy zaawansowaną technologią, a prostotą użycia przy jednoczesnym udostępnieniu internetowego portalu technicznego, dostarczającego użytkownikowi najwyższej jakości usługi wsparcia. Strona internetowa wsparcia technicznego zawiera cenne informacje oraz przykłady, które są kierowane dla społeczności projektantów i programistów, tworząc bogatą bazę wiedzy o produktach i zmniejszając konieczność bezpośredniego kontaktu z pomocą techniczną. Firma Progea oferuje najlepsze z możliwych usług wsparcia przed- i posprzedażowych jakie może zagwarantować producent. Przygotowane szkolenia oraz pomoc techniczna gwarantują naszym klientom wsparcie, co pomaga ograniczać koszty poznania możliwości produktu oraz jego wdrożenia. Międzynarodowa obecność marki Movicon jest zasługą rozbudowanej grupy ponad 30 międzynarodowych dystrybutorów, w której znalazła się również firma AB-Micro Sp. z o.o.